גלה את הדרך המהירה ביותר

להגיע למקור הבעיה בבדיקת שרירים

מה בסדנת בדיקת שרירים בהיבט של קינזיולוגיה ישומית

נמאס לכם לבזבז שעות בניסיון לאבחן בעיה רק כדי לגלות שמדובר במשהו אחר לגמרי? בדיקת שרירים יכולה לעזור לך למנוע בלבול ולהגיע למקור הבעיה תוך דקות.

אם אתם מטפלים ברפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור סיני, פילאטיס או כל תחום קשור אחר, זאת הסדנה בשבילכם. למדו כיצד לזהות ולתקן בעיות במהירות וביעילות באמצעות בדיקת שרירים.

בסדנה זו תלמדו כיצד להשתמש בבדיקות נוירולוגיות כדי לזהות אזורים בעייתיים בגפה התחתונה ובגפה העליונה. לאחר שזיהיתם את הבעיה, תלמדו כיצד לתקן אותה ולהחזיר את השריר לתפקוד תקין.

מה תלמד:

  1. בדיקות נוירולוגיות לגפה התחתונה והגפה העליונה
  2. כיצד לבדוק שרירים ולזהות מהיכן נובעת הבעיה
  3. כיצד לתקן את הבעיה ולהחזיר את השריר לתפקוד תקין
  4. כיצד להשתמש בבדיקת שרירים כדי לשפר את האבחנה והטיפול שלך
  5. 4 הסיבות שיכולות לגרום לשריר לא לעבוד

שפר את יכולות הטיפול שלך. יתרונות הסדנה לאבחון שרירים

  • חסוך זמן על ידי זיהוי מהיר של מקור הבעיה: בדיקת שרירים תסייע לך לזהות את שורש הבעיה בתוך זמן קצר, מפחיתה את הזמן בניסוי וטעיה בחיפוש אחר מקור הבעיה ומאפשרת טיפול מהיר יותר.
  • שפר את האבחון ואת טכניקות הטיפול שלך: על ידי שימוש בבדיקות שרירים, המטפל יכול לקבל הבנה טובה יותר של מערכת השרירים והשלד של גוף המטופל ולשפר את טכניקות האבחון והטיפול.
  • בנה אמון וביטחון עם המטופלים שלך: מטופלים מעריכים מטפלים בעלי ידע ויעיל. בדיקת שרירים יכולה לעזור לבנות אמון וביטחון בכישוריך כמטפל.
  • הגדל את המוניטין שלך כמטפל מיומן: ככל שהכישורים והידע שלך ישתפרו באמצעות סדנת בדיקת שרירים, המוניטין שלך כמטפל מיומן ויעיל יגדל. זה יכול להוביל ליותר מטופלים ולהצלחה רבה יותר בטיפול שלך.
מוכנים לקחת את הטיפול שלכם לשלב הבא?
השאירו פרטים עוד היום ותתחילו להגיע למקור הבעיה.