חברים יקרים אני מתאר לעצמי שגם אצלכם בקליניקה בכל פעם שמגיעים מטופלים חדשים הם מגיעים עם מחנה משותף של בעיה , ולכן הפעם אני רוצה לכתוב על בעיה שנתקלתי בה אצל רקדנים אבל לא מחייב שיש את זה רק לרקדנים.

חברים יקרים אני מתאר לעצמי שגם אצלכם בקליניקה בכל פעם שמגיעים מטופלים חדשים הם מגיעים  עם מכנה משותף של בעיה , ולכן הפעם אני רוצה לכתוב על בעיה שנתקלתי בה אצל רקדנים אבל לא מחייב שיש את זה רק לרקדנים.

היגיע אלי מטופלת שסובלת בכאב מעל לקרסול בצד הקדמי של הרגל, המטופלת מספרת ששום טיפול עד היום לא עזר לה יש לה כאבים חזקים מהרגע שהיא קמה ודורכת על הרגל, הכאב בכף רגל ובצד הליטאראלי של השוק בחלק התחתון. בצילומים לא רואים כלום , קבלה כדורים נגד כאבים (ארקוקסיה )אבל גם הם לא עזרו לה ורק התישו אותה.

מכיוון שהיא רקדנית בדקתי לה את שריר הGASTROCNEMIUS  הSOLEUS וTIBIALIS POSTERIOR ואת המנח של כף הרגל. וגיליתי שהשרירים  מאוד מאוד מכווצים, וכף הרגל שלה באינוורזין כידוע לכם שרירים אלו עושים את הפעולה של  פלנטר פלקשין של הרגל וTIBIALIS POSTERIOR עושה אינוורזין דבר שהרקדנית עושה הרבה מאוד.

ולכן אחד השרירים הנגדיים  כנראה לא עומד בעומס או יוצר דלקת עקב החיכוך שלו בשריר אחר.

במקום שהיא ציינה שכואב לה הייתה נפיחות קטנה ובמקום הזה יש את שרירי הPERONEUS TERTIUS לכן רציתי לשתף אתכם שמקור הכאב מגיע משריר זה, על מנת לפתור את הכאב. יש לשחרר את השרירים הבאים: הGASTROCNEMIUS  הSOLEUS  וTIBIALIS POSTERIOR,

בנוסף לעשות ניקוז לימפטי לבצקת .

מצרף תמונות של השרירים.

בהצלחה לכולם.