zeiradr.com
מכתבים ממטופלים

מה כותבת זיוה לאי

בוקר אור!!! אני מודה לך  . מודה לרגע שתהילה טל המליצה לי ובמהלך הטיפולים שלי עצלה המליצה לי על השיטה הגאונית שהיא לומדת. ואני שעזבתי לכל בשביל להחלים. ממש אמרתי לה מפורשות

להמשך קריאה »»

כבר מטפלים? זה הזמן לעלות שלב

ולהפוך את הכלים שלכם ליכולות פורצות דרך עם קורס M.T.R.S.M