זה מה שכותבים חלק מבוגרי הקורסEfrat Sol דרור, תודה על הכל. הקורס ענה על כל הציפיות והרבה מעבר לכך. הרמה של הקורס גבוהה ומקצועית וכבוד גדול הוא לי להגיע לנקודת הסיום, כאשר בתיק המטפלים שלי עכשיו יש ברשותי כלים אשר יסייעו לי באמת לשקם ולרפא את הבעייה על שורשה ולא רק לטפל בה נקודתית.מאחלת לך המון בהצלחה, ממליצה בחום לכל מטפל אשר מעוניין להתקדם וליצור שינוי אמיתי במטופלים שלו.
 Efrat Sol דרור, תודה על הכל. הקורס ענה על כל הציפיות והרבה מעבר לכך. הרמה של הקורס גבוהה ומקצועית וכבוד גדול הוא לי להגיע לנקודת הסיום, כאשר בתיק המטפלים שלי עכשיו יש ברשותי כלים אשר יסייעו לי באמת לשקם ולרפא את הבעייה על שורשה ולא רק לטפל בה נקודתית.

מאחלת לך המון בהצלחה, ממליצה בחום לכל מטפל אשר מעוניין להתקדם וליצור שינוי אמיתי במטופלים שלו.

אליהו בגדדי תודה על הכל . הקורס היה מצויין הרמה מאוד גבוהה ומקצועית.וכבוד לי ולחבריי שהגענו לסיים את הקורס.
עכשיו יש ברשותנו כלים לשקם ולרפא את הבעיות בשלד ובשרירים הבעייתיים.
ממליץ לכל מטפל שרוצה להתקדם ולתת מענה לכל בעיה
גיל רפאל פרי קורס עיסוי שיקומי של דרור זעירא.
החומר הנלמד באנטומיה הכרת השריר והטיפול העניק לי ידע נירחב בהבנה וכלים חדשים שבאמצעותם אני יכול לא רק ליצור הקלה למטופל אלא להבחן ולשקם ולהגיע לתוצאות טיפוליות מקסימליות.
ממליץ בחום להרשם לקורס של דרור זעירא ולרכוש ידע לשיטת טיפול יחודית בונה ומאתגרת.
Aharon Aviram New-dent דרור היקר תודה לך על קורס מדהים על שחלקת אתנו את הידע הנרחב שלך על שלמדת אותנו איך לקבל מטופל ולשקם אותו על ששינית לנו את צורת החשיבה והטיפול .ממליץ לכל מטפל שמעונין להתקדם ולטפל בצורה הנכונה ולקבל המון ידע וכלים שירשם לקורס של דרור כי שם מקבלים ידע כלים וחבר לחיים.
טפירו נרקיס דרור היקר תודה על האפשרות שניתנה לי ללמוד ממך ולהיות חלק מקבוצה מדהימה. קיבלתי כלים רבים להמשך הדרך כמטפלת. אתה מורה וכמו כן אדם מדהים ממליצה בחום למטפלים אשר רוצים להרחיב את הידע שלהם והכי חשוב להכיר מורה עם ידע והמון נתינה עם לב רחב.